4 Kasım 2012 Pazar

Bogger Lastik, Off Road Lastiği

Bogger Lastik

Sevgili Off Road Aksesuarları web sitesi okuyucularım, 
Bu blogumda sizlere off road aksesuar listesinin hard off road yapmak isteyenlerce tercih edilecek bir aksesuardan, off road lastik, yani Bogger lastik'ten bahsedeceğim.  
Hard off road, off road sporunun çeşitlerinden bir tanesidir, diğerleri ise piknikçi, light, standart vs diye söylenebilir, bir ara bu çeşitlerden de detaylı sözetmeyi düşünüyorum. Şimdi artık lafı daha fazla uzatmadan konumuza geçelim.
Bogger lastik, Interco Tire üretimidir, Interco Tire, ABD Louisiana, Rayne'de yerleşik bir lastik fabrikasıdır. Aile şirketi olan Interco Tire şu an (2012) 82 yaşında olan Mr Guidry tarafından yönetilmektedir, oğlu David ise işi öğreniyor, 30-35 yaşlarında, babasından sonra işi devir almaya hazırlanıyor. Bogger Lastik dünyadaki tek profesyonel çamur lastiği, tamamen Mr Guidry tarafından tasarlanmış, adam iş manyağı, bu yaşına rağmen sürekli çalışıyor, yeni işler peşinde, şimdilik yayınlanan son işi off road jant, bunu da ileride detaylı yazacağım. Ben şahsen tanıştım kendisi ile, Las Vegas SEMA Show 2012 sırasında, çok kibar ve mütevazi, hatta bana yeni bir off road lastik deseni üzerinde çalıştığından söz etti, şimdilik deseni gizli tuttuklarını söyledi, bir süre sonra açıklama yapacaklarmış. Beni de aldı bir merak dersem yanlış olmaz, Bogger Lastik ile ilgili zayıf noktaları kapsayan bir desen olur umarım, ben bu zayıf nokta konusunda Mr Guidry'e bahsettim, dik yanal eğimde çok iyi tutunamama, yeni desende kesinlikle bu zayıf noktanın giderileceğinden bahsetti.
Bogger lastik çamurda çok başarılı olmasının yanında ABD gibi güvenlik katsayılarının çok yüksek tutulduğu bir ülkede bile street legal, yani caddede kullanıma uygun.
D.O.T.  onayını da kazanmış olan Bogger Lastik sert off road yapmak isteyenlerinin hayallerini süsleyen, ülkemizde çamurun efendisi olarak tanıınan bir lastiktir.
Bogger Lastikleri ülkemizde off road aksesuarları konusunda uzman olan Huma Oto tarafından ithal edilip satılmaktadır. Stoklu ve az kar marjıyla çalışmayı düstur edinen bu firmadan çok yakında istediğiniz ebadı istediğiniz anda bulabileceksiniz, lastiklerin bir kısmı geldi, bir kısmı yolda, bir kısmı ise üretim aşamasında. Tamamı gelince hedefimiz %70 availability ile çalışmak, sadece ülkemiz için değil, komşu ülkelere de satış yapabilmek, bakalım.
Değerli off road aksesuarları sitesi okuyucularım, geldik yazımın sonuna, umarım yukarıda verdiğim bilgiler en az birinize yararlı olur, okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için çok teşekkürler, bol çamurlu off road'lar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder