9 Ekim 2012 Salı

Off Road Aksesuar


Değerli  Off Road Severler,
Off Road Aksesuar denilince aklımıza stock 4x4 aracınızın off road performansını arttırıcı veya ortaya çıkartıcı ekipmanlar gelir. Off road sporuna yeni başlayan birisi, fabrikasından çıktığı gibi olan bir aracı off road etkinliklerinde kullanmak isterse araca zarar verme ihtimali fazladır, o yüzden bu yazıda yeni başlayanların nelere ihtiyacı olabileceğine değinmeye çalışacağım.


Off Road Aksesuar


Bu durumda ben olsam hiç acele etmeden öncelikle başkaları benim aracın aynı kasasına neler yapmış onları incelerim, eğer yabancı dil varsa yurtdışı siteleri de incelerim. Mümkün olduğunca fazla alternatif görüp, avantaj ve dezavantajlarını araştırırdım. Bütün bunların yanında kullanıcılarla sohbet de çok yararlı olacaktır, haa bu arada kullanıcıların marka fanatikliği süzgecini size bırakıyorum J. Bütün bu aşamalar sırasında aracımda hangi aksesuarları görmek istediğime karar veririm. Bu demek değildir ki kararı verir vermez hepsini satın alalım ve monte ettirelim, önceden karar almanın asıl sebebi satın alacağınız her ürün sonrakileri de göz önüne alsın diye, burada anlatmak istediğim, eğer yükseltme kitini alırken sonradan ön off road tamponu ve vinci takacağınızı hesap etmezseniz yükseltme kitiniz yanlış alınmış olur, aracın burnu aşağıda kalır. Genelde aksesuarlar birbirine bağımlıdır, o yüzden önce bütünü görüp sonra tek tek satın almaya başlamak sizi gereksiz masraflardan kurtaracaktır.

Off Road Aksesuar


Yükseltme kiti ile lastik ebadı da bağımlıdır, bütün bunları göz önüne almanız gerekir. Aksi takdirde ya lastik çok küçük kalacaktır ya da çok büyük.  Diyelim ki tüm kararları aldınız, nereden başlardınız, ben olsam önce karar verdiğim off road lastiğini satın alırdım, en zor bulunan o maalesef, sonra yükseltme kitini alırdım, zaten bu ikisini monte ettikten sonra en az iki araçlık off road turlarına katılabilir hale geliyorsunuz, sonraki sırada olanlar off road tampon ve off road vinç. Bütün bunları monte ettirdiyseniz geriye kalanlar keyfe kederdir, ben karışmam :).

Off Road Aksesuar

Not: tüm bu off road aksesuarları Huma Oto'dan talep edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder