17 Ekim 2012 Çarşamba

Off Road Aksesuarları Sitesi

Değerli Off Road Severler,
Yeni bir off road aksesuarları web sitesi domaini daha satın aldım adı: http://www.offroadaksesuarlari.com, daha önce belirttiğim offroadcuyuz.com'daki off-road-aksesuar blog yanında bu yeni web sitesinde  de yazacağım, yani her ikisinde birden yazmaya çalışacağım.


Off Road Aksesuarları Web Sitesi


Yeni off road aksesuar web sitemde de wordpress var, gerçi menusu ingilizce oldu, henüz türkçeye çeviremedim, ileride nasıl yapacağımı bulursam çevireceğim, ama blog yazmaya başladım bile, türkçe yazıyorum tabii ki. Bugün itibariyle sitede 4 makale var, elimden geldiğince sık olarak yazmaya çalışacağım. Haftada bir makale yazabilirsem çok iyi olacak, bakalım.
Daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi off road sporuna yeni başlayanlara kılavuz olması için off road aksesuarlarını tanıtıcı açıklamalar yapıyorum. Tüm aksesuarları tanıtana kadar devam etmeyi düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder